fit4life-lxr training.jpg

LXR

LXR®
Niets geeft je zoveel energie als een stevige workout. LXR® is geen toverdrank, maar een elixer van traditioneel hard werken, vermengd met een beetje luxe. LXR® is een exclusief trainingsprogramma waar de beste ingrediënten van het verleden versmelten met een moderne trainingsaanpak. Met LXR® haal je in 45 minuten meer kracht, energie en levenslust uit jezelf!

LXR® 30 min HIIT
LXR® +30 is een High Intensity Interval Training(HIIT) die je in 30 minuten sterker, slanker en fitter maakt! Kracht, uithoudingsvermogen en coördinatie komen samen in deze functionele workout en geven je snel resultaat; je verbrandt vet, ontwikkelt spierkracht en verbetert je conditie! Onderzoek toont aan dat een HIIT waarin alle energiesystemen tegelijkertijd worden aangesproken effectiever is dan traditionele kracht- of conditietraining. Meer resultaat in minder tijd is gegarandeerd!
Tijdens de LXR® workout wordt gebruik gemaakt van een fitness bag die je uitdaagt je lichaam slimmer te gebruiken en ervoor zorgt dat je je buikspieren voelt bij elke beweging. Squats,lunges, presses en rotaties wisselen elkaar in hoog tempo af waardoor de intensiteit constant hoog blijft. De uitdagende functionele bewegingen gecombineerd met lekkere muziek motiveren je om maximaal rendement uit je training tehalen!


De voordelen van LXR® HIIT op eenrij:

  • High Intensity Interval Training zorgt voor een hoog rendement en snel resultaat.
  • Kracht, conditie en core training maken je sterker, fitter en strakker.
  • Functionele bewegingen met de fitness bag maken je spieren “slimmer” en dagen je buikspieren maximaal uit!
  • Muziek: 6 afwisselende tracks met elk een eigen karakter maken deze workout FUN en afwisselend!

Hoe ziet een LXR® HIIT workout eruit? In een workout van 30 minuten komen alle functionele basics aanbod:squats,lunges,pushing, pulling en rotations. Elke track heeft zijn eigen kenmerk en bijpassende muziek:

1. WarmingUp
Tijdens de warming up komen alle basistechnieken aan bod en beweeg je de fitnessbag in allerichtingen.

2. Legs
Squats, lunges en dead lifts wisselen elkaar af en zorgen voor een complete lowerbody workout!

3. UpperBody
In een superset van push-ups, rows en cleans komen alle spieren van het bovenlichaam
in een hoog tempo aanbod.

4. Rotations
Hier halen we het maximale uit de core met uitdagende rotatiebewegingen, waar ookje
hartslag flink vanstijgt!

5. HIIT
Ga voluit en bereik je maximale intensiteit met burpees, jumping jacks en
mountainclimbers!

6. Floorwork
Maximale focus op je buikspieren met liggende oefeningen.

Neem contact op

Neem contact op

Email:

0630466080

Bezoek ons

Fornheselaan 292

3734GE Den Dolder

Fit_4_Life_Sportschool.png

Openingstijden

Ma - Vr

s'ochtends 07:00 tot 12:00

s'avonds 18:00 tot 21:30

Za

s'ochtends 08:00 tot 12:00

Zo

s'ochtends 09:00 tot 12:00